Gårdagens ridning.

Igår när jag kom hem från jobbet så hade jag tänkt att jag skulle rida alla 3. Det började med att jag red Pi, som var totalt galen eftersom det var storm ute! Även om jag bara skrittade. Jag bestämde under den lite halvfarliga turen att jag nog inte skulle rida Don. Det är väldigt dumt att utmana öder att rida en liten busig "bebis" i storm och glashalt väglag. Så nej, han fick hursom vila! När jag mockat klart sista boxen kändes det som taket skulle lyfta!! Jag höll på att blåsas av våran gödselstack! Sedan när jag skulle öppna dörren så gick det inte eftersom de blåste så mycket! Hahah så då insåg jag att det var bättre att hålla sig på marken och låta hästarna vara kvar inne:P Dessutom hade de redan vart på rymmen(viserligen bara in i en annan hage) så det hade sprungit av sig dagens motion ;)
Idag ska jag åka till ridhuset med Don och trava bommar. Sitter just nu i årets migrän så får se hur de blir. Är hemma från jobbet för jag skakar och huvudet ilar och öronen tjuter. Väntar bara på näsblodet nu men de verkar inte vara någon fara.
Bild på mig och Yrroll i 1.30 i Avesta tror jag?

Kommentarer
Postat av: Lollo

Vilken fin blogg och jättefina hästar! :D

2011-03-09 @ 14:03:45
URL: http://www.nattstad.se/louisebrantsberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0