2 månader

Hallååå, någon dääär? Ja men visst verkar det som några få kikar in här lite då  & då i hopp om att jag ska uppdatera.
Dock var det exakt två månader sedan sist! Har fått lite klagomål om att att jag inte uppdaterar något längre och att jag i alla fall borde ändra min presentation, då jag inte längre ska sälja pi - hon är ju sål. Jag söker inte längre efter en ny stjärna - jag har hunnit skaffa mig två! och Yrroll ska inte matchas för 1.40 2010 - framförallt har 2010 redan vart, men sedan så är 1.40 inte längre mitt mål. Han ska snarare ev säljas om RÄTT ryttare finns, annars får han va kvar! dessutom har min fokus vart att få tävla över huvudtaget och då med förhoppningar på jämna 1.20. Vilket jag tycker vi har uppnått. Det är en eller max två 1.20 som jag vart missnöjd med och vi har fått två nedslag i.
Don har tyvärr inte hunnit tävla mer i år och Cherry som även kallas BÄRTA har hunnit slängt av mig en gång! haha. Sedan skulle jag väl vilja påpeka att jag även hunnit ta körkort! ;) OCH hör och häpna, skaffat mig en ny blogg(dock var den så krånglig och därför uppdaterar jag här igen.)
EV, kommer jag börja uppdatera här igen för min egen skull då det är ganska kul att dokumentera hästarnas och min utveckling för att senare kunna gå tillbaka och titta.
Här kommer två nya filmer på pollara.
Don på senaste träningen: Blir så glad av att rida och se på honom!
Och här en film på Yrroll från senaste starten. En runda som jag faktiskt är riktigt nöjd över. Tyvärr glömmer jag banan efter näst sista hindret och är för sen att inverka när jag kommit underfund med vilket hinder som var nästa. Fick inte tillräckligt med tryck i galoppen samtidigt som jag redan började rida mot första hindret i omhoppningen. Bakbommen föll då på sista hindret, ett hinder vi sällan har problem med. Andra gången vi river sista hindret i år! Men han är helt fantastisk!

Kommentarer
Postat av: flisan

vad duktig don e på att hoppa!! hoppas jag kan komma upp snart

och yrroll e också duktig:)

2011-11-10 @ 15:38:21
Postat av: ulrika

Fina både ser ut! Don ser väldigt mysig ut! Ingen dålig teknik heller! :)

2011-12-11 @ 22:51:11
URL: http://leksandsryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0