Dagens produkt

Det här är något som varken jag eller mamma klarar oss utan när vi sköter de dagliga stallsysslorna.

Så dagens produkt är en speciell mockgrep som bara väger 0.9 kilo. Det är Aubiose egen specialitet. Grepen har även väldigt långt skaft som gör att man sparar på ryggen. Jag skulle aldrig komma på tanken att mocka med dom vanliga greparna igen. Dom är tunga och värdelösa och jaa bläää säger jag bara!

Beskrivning från företaget
Maxi & Mini Stallgreparna Maxi och Mini tillverkas i en mycket högkvalitativ polykarbonat (inget returmaterial) och har ett anodiserat aluminiumskaft med D-handtag. Dom har snabbt blivit hästfolkets favoritgrep världen över. Den låga vikten 0,9 kg och det långa skaftet sparar ryggen. Mini är perfekt att ha med sig i trailern, samt till barn och kortväxta.




ska försöka ta kort på grepen senare :)

Kommentarer
Postat av: Astrid

Tänkte också rekommendera den i min blogg! Den är bäst!

2009-08-25 @ 22:06:47
URL: http://astridstraning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0