Imorgon åker vi

Nu tror jag att jag packat klart alla mina saker! Väntar iofs på min mobil laddare men annars är nog allt med :) Hoppas jag. Blev fyra eller fem par skor, haha men det är faktiskt så att mina fötter får skavsår skit lätt så måste ju ha något att byta med ;).

Nu ska jag dammsuga här inne igen för tredje dagen i rad eftersom att det blir skitit på en gång! Efter det ska jag rensa ur transporten, göra rent allt och packa in den igen. sedan rida mina hästar. Efter det blir det att åka till banken och ta ut euro och till sist lägga sig att sova! För halv 4 inatt åker vi till Stockholm. haha

Tar med mig kameran så blir nog en hel del bilder. Hoppas ja!

Kommer sakna er mina älsklingar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0