Min dag!

Igår hann jag tyvärr inte skriva något då jag inte hade tillgång till datan efter klockan 12, hehe.

Vid lunch åkte vi till Rättvik där det var hästliv i siljan. SKulle egentligen köpt en magplatta till Yrroll där men det fanns bara en i Pis storlek. :/ Sen var det lite halvsegt och långtråkigt så vi åkte hem. Just det, måste få med att vi gick från rättvik till travbanan och sen likadant tillbaka! Det är LÅÅÅÅÅNGT!!! Efter att vi kommit till Rättvik igen åt vi Pizza och köpte godis innan bussen kom. Så åkte jag en tur på 40 min tillbaka till Leksand. haha. Direkt när jag kom hem så borsta vi Pi och lasta henne för att åka och raka min Fruga! Alltså jag är väldigt bra på att raka hästar så kanske ska ta imot sen när vår rakapparat har kommit! :P Kommer dock BARA ta imot snälla hästar ;) När jag äntligen kom hem från det gjorde jag iordning Yrroll så red jag och Felicia ner till ridbanan där jag först red ett pass på honom och Felicia värmde upp Pi och sedan red jag Pi och hon skritta av Yrroll. När jag kom hem igen så var klockan kvart över 9 och då gav jag hästarna sin kvällskraft vilket tar sisådär 10 min en kvart för Yrroll att äta. haha. Och nu ska jag berätta något kul! ;)

Pi står och äter sin kraft (igången ifrån en hink) Och eftersom hon kallas Pi grisen kan ni ju lista ut att hon är en gris när hon äter med. Så där står vår totalt orädda hund Minna och hjälper Pi att äta lite då och då. Så när Pi ätit upp sin mat så ligger hälften på golvet, och eftersom minna stått under Pi när hon ätit så är ju hunden full med mat också! Gissa vad dom gör då? Jo Minna äter från golvet och Pi står och äter från minnas päls! hahah Vi är verkligen en störd familj ;)

Jaja tillbaka till min dag. Så var klockan halv 10 när Yrroll fått i sig all mat och då var det bara springa in i duschen, värma en låda i micron, klä på sig, ta med lådan, åka till Andreas och sätta sig och äta lådan där. ;) Så nu sitter jag här och väntar på att mamma ska ta lunch! :) Ganska fullspäckad dag, trots de känns de som jag inte gjort ett piss!



Hon är SÅ fin teknik!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0