MIn hemlighet

Jag har ju haft en liten hemlighet ja inte velat berätta ;) Men nu får ni veta och jag kom med till finalen i ridsprt ponny cup så idag var ja och red på stockholm horse game och jag gjorde min bästa runda någonsin!!!! Pi var sååå galet fin och helt galen i psyket med ;) haha hon hoppa och stegra hela tiden på framhoppningen ;) Hon var perfekt inne på banan och jag menar det verkligen när ja säger att vi aldrig vart så samspelta och gjort en så bra runda någonsin. Tyvärr så tappa ja fokusen in till näst sista hindret så fick ett fjutt stopp där då ja inte hade någon distans, sen rev vi sista hindret. Men med den känslans å kändes de som vi skulle kunna hoppa ännu högre hur lätt som helst. Det var ju trots allt final i ridsport ponny cup och en väldigt maxad bana på en väldigt stor bana desutom!! Ja är helt lyrisk!   Önska ja hade en kamera så vi kunde filmat så jag fått visat er!!! Förhoppningsvis finns de bilder för var fotografer där :)


Nu är vi kvar i sthlm hemma hos min pappa och hela familen har precis vart och ätit thaimat :)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

kul! Grattis! :D

2009-08-30 @ 15:37:19
URL: http://rebeccarichard.blogg.se/
Postat av: Hanna

Sv: Jo jag var där och fotade! Jag har säkert några bilder på dig, men ska gå igenom alla bilderna nu, så lägger jag upp dom i arkivet sedan på min hemsida (hannastridsberg.se), så kan du leta efter dom där, om du vill se! :)

2009-08-30 @ 17:59:43
URL: http://hhannaz.blogg.se/
Postat av: Emelie - hästskötare i Spanien

läs om mitt liv då jag flyttar till Spanien nästa vecka för att jobba som hästskötare. En dröm för många, min vardag!

2009-08-30 @ 23:49:07
URL: http://forslof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0