Pideli-Pi

Nyligen hemkommen från hoppträningen för Ulf Johansson. Pi var väldigt fin idag med på det här bettet och Uffe blir bara mer och mer bestämt att han ska köpa Pi ;) Anledningen till att jag rider på pessoabettet som ja inte ens gillar är för att jag avskyr skarpa bett och har därför inga hemma. Men som sagt var Pi väldigt fin på det idag med så ska prova starta en tävling med det. Vid vanlig ridning i skogen eller dressyr så rider ja alltid på ett vanligt tränsbett! Samma sak med Yrroll. Rider alltid han på ett tränsbett nu för tiden men eftersom de är bra för munnen att byta bett så funderar jag på att köpa ett pelham och ett hackis :)


Galet söt ponny va? En trekombination i msvb i kumla :)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

menar du att du ska sälja Pi?! Fast du är väl arton nu så det blir väl inte så mkt mer tävlingar skulle jag tro?:P Haha

2009-08-26 @ 21:13:25
Postat av: Evelina

Vad kul att det gick så bra =)

2009-08-26 @ 21:14:39
URL: http://evi0627.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej! ska du tävla ponny dm på pi??:)

2009-08-27 @ 16:45:41
Postat av: Johanna

Uffe är jättebra! Jag red rätt mycket för honom på min gamla ponny, jag bara älskar hans träningar! Du får hälsa så mycket från "Jonko" ;)

Och vad kul om han vill köpa Pi! Han säger nog jämt att han skall köpa den och den ponnyn, men hoppas att han verkligen gör det nu! =)

2009-08-30 @ 21:51:27
URL: http://hoppryttarinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0