Resan bokad!

Hej! Ppå frågan om Pi ska gå dm (igen) Så är svaret självklart. hoppar 2 la den dagen, :)

Nu är min resa bokad och betald! blev Grekland, kos med min älskling. Vi åker första September, samma dag som vi firar 2 år! :) Gulligt va?;) Vi var nu ute i väldigt sen tid pga av en incident i Tisdag som gjorde mig till ett totalt åskmoln! ;) haha så tyvärr försvann ett par riktigt bra resor. Men den vi bokade känns väldigt bra med och de blev ett väldigt billigt pris med! Som tur har jag johanna vangen (www.johannavangen.blogg.se) som kommer rida mina hästar under tiden ja är borta. Litar- fullkomligt på hennes ridning, hon var lite orolig för om hästarna skulle trampa snett eller liknande så de skulle bli en skada men jag vet att det kan hända vem som helst och tror inte hon drar ut och kör ett race på asfalten runt byn direkt! :P
Nu sa ja ur och rida för har redan mockat klart. Sedan ska ja försöka städa upp lite i stallet för de är såå stökigt och kanske börja packa?:P


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har flyttat när du kommer hem så bokar dig när du kommer tillbaka för en inflyttningsfest;)

2009-08-27 @ 17:28:03
URL: http://idagreek.blogg.se/
Postat av: Catago - Hästbloggen för dig!

ha det så bra i grekland :D



Bildbomb i min blogg :)

2009-08-28 @ 11:04:09
URL: http://catago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0