Ridstil





Min stil: Jag är en ganska klassisk ryttare. Enligt mig ryttare med stil. Den typiska stilen. Till skillnad mot material ryttarna som ofta rider i tretorn och gpa. Jag är dock inte imot det utan är sugen på ett par röda tretorn eller ett par blåa. Min kavaj är dock blå inte grå eller vad det nu är på bilden. Enligt kommentarer så rider jag också mer med den klassiska stilen. Vad jag själv har att säga om det vet ja inte, har inga kommentarer ;)

Men det här är ja sugen på





Den andra stilen: Flughjälmen jag har blivit väldigt sugen på! Men inte AYR8. Ja viull ha den "äldre" modellen. Och Antingen tretorn i rött eller blått., Ohnej, vänta det är väl Malin Baryard stilen?:P men helt ärligt har jag ingenting imot att vara henne. Även om hon har en gamnacke som pether Markne sa så faan, hon är niiiice.

Man kan beskriva mig som: Du kanske inte har alla pengar i världen att shoppa nya hästgrejer för varje vecka, men dina önskelistor varje år toppas av dyra, snygga & fina saker. Du sparar länge till det du vill ha men prioriterar även andra saker. På tävling har du typ en JW-hjälm, några mellandyra ridstövlar som Glengordon, Mountain Horse eller Pioneer. Hästen har kanske Eskadronskydd och en billigare Prestigesadel samt ett Glengordonträns. Du tycker inte att stil & mode är ALLT, med det är ändå viktigt för dig. Du är noggrann med din utrustning & putsar nästan alltid efter att du ridit. Vart du shoppar varierar du med allt från Börjes & Hööks till Skara & Kungsbacka, till mässor sparar du pengar långt i förväg & köper sedan något du verkligen vill ha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh, dom röda tretorn är så fina.

2009-08-18 @ 11:52:25
Postat av: Jenny

Tack =)

För mig ligger den vita rutan hela vägen ner, alltså på alla inlägg. Undrar om det är fel för dom andra som läser också :S



Du har också en fin blogg =)

2009-08-18 @ 17:01:48
URL: http://jennycarlen.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Riktigt snyggt! :D

2009-08-25 @ 14:47:42
URL: http://jennniferhubinette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0