Tack! :)

Tack för alla kommentarer! Betyder en hel del eftersom man är lite less på dommaren. Men en häst på dne nivån ska egentligen inte betee sig så. Men nu är han ju en mupp ibland. ;) Dock sköter han ju sig för det mesta så måste ju få lite sådant för att komma tillbaka ner på jorden!

Till frågan vem dommarenvara s vet ja inte, en gubbe som troligen kommer från gävle. För han sa DM för gävle borg inte dalarna ;) haha.

Och om att det står att jag blev utesluten på Lördag så vet jag inte varför det står det? för jag strök mig i tid, en och en halv timme före första start och jag starta andra eller tredje klassen. Så ska inte ens finnas med i resultatlistorna, men har inte ens sett dom själv så ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0