Tävla varje helg? Big no!

Satt och kollade i startlistorna för tipers nationella ponnyhoppningar. Vet ni vad? Till min förskräckelse så ska en ponny som var med på SM hoppa nu i helgen igen! Först var ponnyn och tävlade i Borlänge och hoppade (vet att den var kvalad SM redan i Juni då jag såg starten) Sedan starta dom i SM där den gick MINST 2 tuffa klasser! förmodligen gick den consolationsklass på Söndagen, hoppas verkligen inte den gick uppvärmningsklassen med! Sedan ska den åka och hoppa  msva i helgen igen(((???))) Ibland undrar man ju seriöst... Tänker dock inte uttala mig om namnet för jag hoppas jag får se en strukning av dom i resultaten..

Jag själv hoppas nog 2 LA i helgen med Pi, tycker inte hon ska åka och hoppa några höra klasser eftersom hon inte gått på några dagar..

Eftersom att Yrroll hoppade en klass av 3 förra helgen så får han nog hoppa en 1.20 (klasserna är samma bana samma dag)

Ska försöka se om ja kan få någon bild på mullvaden Pi. Hade inge batteri i kameran så får se =)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

det är dock lite osäkert om jag kommer lämna iväg honom så pass långt bort. helst vill ja ha kvar honom hemma.

Men för rätt ryttare så finns det helt klart möjlighet.

Dock är detta som sagt ingen häst man ger sig ut på banan och börjar vinna med direkt. Han är otroligt svår och har sina idéer.

Hoppa kan han och på träning går han alltid som en klocka.

Rida ut är lite sisådär med. vissa dagar går det och vissa dagar inte.

om du ändå är intresserad så är det bara att du hör av dig. antingen via mailen jag bifogat el msn [email protected]

2009-08-12 @ 10:48:17
URL: http://rebeccarichard.blogg.se/
Postat av: johanna

Den ponnyn kommer nog inte palla stressen länge till. Det är synd för man ska ta vara på hästens talanger.

2009-08-12 @ 11:12:03
URL: http://johannakruse.devote.se
Postat av: Anonym

Vad är det för ponny? C B D ?

2009-08-12 @ 16:41:40
Postat av: Modesty

HELT SJUKT JU!!!

men förkommer alldeles för mycket bland många ponny ungar,föräldrarna vet inte ett skit om djur och tycker det låter perfekt att ungen sköter allt samtidigt som det är på en sån hög nivå.Blir så arg,sen är det dessa stackars urtävlade ponnyer som ska säljas mellan 100 000-400 000kr? Vart tog djurhållningen och respekten vägen???

2009-08-12 @ 18:06:49
URL: http://skaneflickan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Menar du Ottilia Söderström och Ivanhoe ?

2009-08-12 @ 20:43:24
Postat av: Anonym

flera som gjort så

2009-08-15 @ 22:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0