wiihooo

JA e just nu skiit nervös för Zandra. Verkar vara en svår bana då jag sett på resultaten att många "högoddsare" blivit uteslutna! Jag hade vart fett så utesluten om jag var där! Men håll tummarna för dom nu! ca 18 ryttare kvar nu!!!


Uppdatering: Dom fick 8 fel vilket jag tror var 2 ner. :) Och det är ett VÄLDIGT bra resultat. 16 har blivit uteslutna och det är typ 15 kvar, med 50 startande. Zandra ligger delad 3a! :) Jätte bra resultat, eller hur? Nä nu blev en till utesluten!  Måste vart en riktigt svår bana!


Ännu en uppdatering: DOM ÄR I A- FINAL!!! glöm inte se på sändningarna imorgon! det börjar 9 men consolation klass så själva smet kanske börjar vid 2. :)

Skriver mer imorgon och om hur de går för dom!!


Kommentarer
Postat av: Modesty

Lite spännande det här,håller tummarna

2009-08-08 @ 18:44:37
URL: http://skaneflickan.blogg.se/
Postat av: Zandra

Du lovar väll att du tittar imorron??:D

2009-08-08 @ 22:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0