Galen i pannband

Jag har precis konstaterat att jag är lite halvt pannband och öronluva tokig! :P Har typ 6 pannband som jag är lite halvt småkär i! ;) Ett svarowski sväng med 4a rader stenar, ett swariwski med stora stenar och svängt, ett "fake"swarowski som är ett V, Ett till V-pannband som är med swarowskiblommor(fake stenar), Ett klinkerspannband och ett lite speciellt pannband som det står Fidelie på, men använder ju inte det på nån tävling eller så ;) Men det är broderat med Fidelie II.

Förövrigt blev jag av med 3 luvor idag då tydligen en råtta härjat i sadelkammaren. en glen Gordon, en Agria och en röd som jag inte vet vad de är för märke( men vann DM på Pi med den)


Undrar om rått-FAN har ätit upp mitt Gummipelham också? Babypelhamet som Louise gav mig var för litet och kan inte hitta det vanliga nu.. :(

Louise har gjort om sin sida. Så besök gärna den!

www.skastagard.se

Funderar på att lägga upp bild på alla panndbanden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0