Älsklingar i hagen.

Åå, mina hästar är bäst i världen! :) Dom är så underbara! När man kommer hem så kommer dom till stängslet samtidigt som dom  gnäggar! :) Man kan ju bara inte låta bli att stå och pussa och krama på dom! Nä dom är helt klart bäst! När jag fick Pi trodde jag aldrig att ja skulle tycka om henne lika mycket som Fiddie, även om hon var den finaste jag någonsin sett. Och jag trodde ennu mindre att ja skulle kunna älska Yrroll så som ja älskade Pi. Men jorå, det fanns mer plats i mitt hjärta. Men dom är ju som sagt bäst i världen och då finns det massor med plats. Men det tog några månader innan den nya blev lika gillad som den tidigare hästen :P Yrrol var ju inte precis den mest optimala hästen för mig. Men vi gav nog varandra den tid som behövdes. :)

påtal om Pi så är dne hästen inte grå längre, och ännu mindre är hon skimmel. Hon är mest en skäck mellan mörkbrun och smutsgrå. ;)

Idag ska jag iväg på dressyr träning för Grand prix ryttaren Nan som även har en väldigt framgångsrik ridskola (vansbro) Det är bara kvalitets ponnyer på den och om ja skulle rid apå ridskola så skulle jag helt klart välja Vansbro. Men om ja inte fick de skulle det bli Sundby ridskola, tusan vad den ridskolan har gett mig mycket! bla en Ponny ;)

Men tillbaka till träningen, hade bestämt att jag skulle rida Pi egentligen, men nu har jag ångrat mig lite och funderar på att ta Yrrol istället.

Kommentarer
Postat av: tavaa

SV: visst va han de :/

2009-07-23 @ 12:06:42
URL: http://ttavas.blogg.se/
Postat av: Lina Renström

Hur gammal är du ? :)

2009-07-23 @ 16:29:07
Postat av: FREJA LINDSKOG - Livet på Lindgården

SVAR: Den är skitkul att kolla på! :D Den har gått på Discovery innan, men inte längre :/ Du kan däremot se alla avsnitten på YouTube, sök "Horsepower Road to MacLay".



Det är amerikanska ryttare, tydligen är MacLay någon stor tävling i deras land, stiltävling.

2009-07-23 @ 16:51:07
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0