Dagens pass

Fick en kommentar om att Yrroll kan gå långt! Och ja. När några utav Sveriges mest etablerade tränare sagt det om honom, trots att han mest vart ett vrak då och när han tycker 1.30 är lekande lätt. Så ja, då tror jag på honom. Den här hästen ger sin ryttare en sådan mängd av självförtroende och självkänsla så de är galet! hoho vad jag älskar honom!

Ska väl passa på att skriva om dagens pass. Pi åkte vi till Insjön med där jag höll lektion för min kusin som även trava lite bommar och "hoppa" några låga skutt, Faaan vad snäll pi är! Sedan red jag ett ganska hårt dressyrpass där det även ingick lite kondition och reaktionsförmåga, då hon är lite seg i sina reaktioner!

Här kommer lite mer bilder på Yrris som är tagna från filmerna. :)





Haha snygga skänklar;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0