Foton på Yrroll

Har precis vart på en tur med Yrroll. Mamma gick med med alla hundarna så vi stannade vid en badplats. Alltså där inga människor badar så fick hundarna busa och leka i vattnet. Vilket Yrroll tyckte var förskräckligt farligt! ;) Yrroll fick ta vila igår istället för imorgon och Pi vila idag istället för imorgon. För tänkte åka på markarbetet imorrn istället. Om  mamma har ork och lust! :)

För den som undrade vart jag ska och tävla nästa tävling så är det i Avesta. Då Yrroll ska på sitt första meeting och bo borta. Så får se hur han tar det! Han är ju fruktansvärt kär i Nikita som han förövrigt försöker para sig med nu.

Mitt långsiktiga mål ska jag ta upp snart i bloggen! och målen på vägen! :) Sedan ni som vilrl se bilder och filmer på stallet så kommer det nog också någon dag. Men lite diskreta bilder då det finns psykon där ute och man vet aldrig vad dom kan göra. hehe. Men med tanka på alla hästar som blivit skurna så är jag lite återhållsam med bilder på hur gården ser ut mm så ingen ska kunna gå efter något sådant. Hoppas ni har förståelse! Men självklart kommer det bilder! När jag vågar visa upp den här byggarbetsplatsen ;)

Sedan en till grej är att det kommer att komma bilder på Yrrisen efter Avesta tävlingen. Vet att det är lite förfrågningar på de och har inte så mycket bra bilder som är tagna med en bra kamera. Men snälla Carolin Larsson kommer att fota honom lite i Avesta och kanske någon film med?:)

vcxvcxzsad

Bilderna är klickbara. Så för att förstora så klickar ni bara på den bild som ni vill se.

Kommentarer
Postat av: elin

svar:

när jag var på tävling i Sveden i Falun så köpte jag dom i butiken som finns där. dom är verkligen jätte bra! :)

2009-07-18 @ 18:44:59
URL: http://elinb.blogg.se/
Postat av: elin

http://www.hedmanshast.se/catalog/product_info.php?cPath=54_58&products_id=312&osCsid=f58d5201faab3936be1d48cd95220260



hittade en butik som säljer servetterna! :D

2009-07-18 @ 23:17:46
URL: http://elinb.blogg.se/
Postat av: Elli

Vilka fina hästar du har! Hoppas du kommer med i sm:) Kan inte du lägga ut lite videos när du tävlar/tränar?

2009-07-19 @ 10:44:11
URL: http://bailenagleanna.blogg.se/
Postat av: Carro

Ja självklart att jag kommer o fotar er:D Ja visst kan jag filma nån gång med bara jag vet när allt böjar men jag kommer förmodligen vara där hela dagen så er missar jag inte!:)

2009-07-19 @ 12:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0