Halva ansiktet är borta..

Hela mitt högra ansikte är utan känsel!! :( Ni kanske undrar vad som hänt? Gick omkull med Yrroll igår och fick honom över mig. Så låg på operation hela natten! haha nej skoja! ;) Har vart hos tandläkaren och gjort om ett gammalt hål som jag hade för 5-6 år sedan. Eftersom dom har borrat så e ja ju bedövat! gott folk, för er som inte känt de tidigare så kan ja säga att de är ganska obehagligt! Inte nog med de så har ja inte ens ätit frukost än. Klockan är nu halv 1. Magen låter som värsta ovädret.. och lär inte kunna äta den närmaste timmen :/

Kan iaf berätta en bra sak och det var att Yrroll var galet fiin hela träningen igår!! Hoppade en bana i slutet där hinderna låg på från 1.20 till 1.40. Kombinationen var 1.30-1.40 och fan så fin han var! Pi var också väldigt fin. Men hon var lite nochalant, eller hur det stavas och lite seg imellanåt. Sedan var de ju inte bättre att ja kanske inte red i bästa gruppen precis. Så några ponnyer var lite oruttinerade och några lite elaka mot sina ryttare. Så det blev väldigt mycket väntetid. Sedan var det inte direkt något Go i ungarna utan när man fått en övning så stod dom bara där och vänta. Istället för att sätta igång på en gång så man får med lektion för pengarna... hmm.

Och en annan idiot är stablestore! NU EN OCH EN HALV VECKA senare skickar dom att stövlarna vasr slut i lagret! Är dom dumma i huvudet eller? nu lär ja få vänta i minst 3 veckor till istället för att dom bara skulle trycka på några knappar och skicka iväg ett mail så ja kan beställa någon annanstans. Snacka om idioter. Fan vad sur ja är!!

Tur man har sina underbara pollar som gör en på bättre humör! Alltså Yrroll, jag kunde inte ha fått en bättre häst än honom! Inte för dom pengarna heller!! Uffe var riktigt nöjd med honom igår! Han stod liksom och bara log när han berätta hur Yrroll liksom skenupp och man såg hur han koncentrerade sig på att få ett bra språng när han närmade sig ett hinder! Ja, jag vet, jag är helt lyrisk nu! ;)

Men Pideli-Pi och Yrroll gör en sååå lycklig varje dag!! :)

Kommentarer
Postat av: ulrika

kul att det gick bra med yrrol igår på träningen:) pi såg också jättefin ut!:D

men vem/vilka menade du på träningen igår? "ungarna" är lika gamla som mig el ett år äldre:) och deras ponnyer brukar nästan alltid gå bra så vet inte vad det var med dom igår. hoppas du inte mena mig(:

2009-07-22 @ 13:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0