Lite att stå i

Jag kom just på mig själv att jag suttit vid datorn sedan jag vakna till nu, halv 1! Dessutom har jag väldigt mycket att stå i.

Ska gå promenad med Yrroll, Jag ska rida Pi, jag ska mocka alla boxar, jag ska tvätta Yrroll, jag ska putsa alla saker, jag ska packa alla saker, jag ska tvätta lite tävlingskläder och på det ska jag hinna vara lite med Andreas ikväll! Men tur att man är ett kontroll freak och behöver en planering! så nu kan jag ju bjuda på hur min dag kommer att se ut:

12:45 Gå promenad med Yrroll
12.00 Vara klar med promenaden och släppa ut honom i hagen igen
12.30 Börja rida Pi, Dressyr och klättrinf
13:15-13.30 Klar med Pi
13.45 Mocka alla boxar - Om ja orkar, annars får mamma ta nikita och Fiddans.
14:30 Smörja alla utrustning och göra rent skydd m.m och packa
15.00. Duscha och åka till Andreas
20-21 Ta in hästarna och borsta klar Yrroll

Får för guds skull inte glömma stoppa in tävlingskläderna för Söndagens tävling i tvättmaskinen.



Glöm inte, för er som vet, att säga hur man gör för att lägga upp youtube klipp i bloggen. Då kanske film från helgen kommer med. :)

Kommentarer
Postat av: Ny läsare

Synd att du som kontrollfreak inte har riktig koll på klockan... thihi ;);)

2009-07-31 @ 08:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0