Pi klar för tierp

Nu har jag målat klart :) Imorgon ska jag försöka göra dom vita knutarna och runt fönstren :) Har även ridit båda hästarna där passen bestog av först klättring och sedan lite dressyr.

Pi fick klättra lite mer, högre och brantare eftersom att Yrroll fortfarande är på lite "igångsättning" Han har ju gått lugnt sedan tävlingshelgen i Älvdalen så nu håller han på att trimmas sakta men säkert så han bli fit for fight! I dressyrpasset tränade jag på att korta hästarna och behålla trycket, vilket Yrroll har lite svårt för, han är ju ganska tung och seg. Så i helgen har jag bestämt att han ska få göra övningen jag gjorde med Pi i Lördags. Måste säga att Pi fick ett jäkla tryck så hon ska få göra den igen snart. :)

Ska föresten på fälttävlans träning med henne imorgon. Ska hoppa för Ebba Tegelmark. Ska bli skit kul! Sedan nästa Tisdag ska jag hoppa för John Hickey och någon dag nästa vecka blir det dressyrträning för min kära Nan!

Har föresten anmält till Tierp. Blir msvb/msva och La/msvb tror jag :) Kanske möjligtvis la och la + 5 på Söndagen då hon behöver gå lite låga klasser.

Och, stort OCH nästa helg ska Yrroll på sitt första meeting! :D Visst är de ju bara 2 dagar. Men har aldrig vart iväg med honom förut, mer än när vi tränade för Pether Markne :)

sadcxzdcdcxvv

Kommentarer
Postat av: Jossan

Bra blogg, kan du inte visa lite bilder på ditt stall även om de inte e färdigt du kan visa en före bild nu och en efte bild sen när de e färdigt liksom;)

2009-07-15 @ 20:16:47
Postat av: ulrika

vad är det för fälttävlans träning? är det bara du som ska träna eller är det grupper?:)



men ska du till tierp? är inte det samma helg som rättvik har msvB?

2009-07-15 @ 22:10:16
URL: http://ulrikaasplund.blogg.se/
Postat av: sarah

Jossan: Hehe jo kanske kan de komma någonting så. =)

Ullis: Har ändrat så vi åker till rättvik ist ;)

2009-07-16 @ 10:13:02
URL: http://ridsportsarah.blogg.se/
Postat av: Carro

Då ska jag komma å kolla, o fotografera:)

Du kanske vill uppdatera mig med startlistor sen(a)

2009-07-17 @ 10:52:20
Postat av: Carro

Då ska jag komma å titta o fota:) Du kanske vill uppdatera mig med startlistor senare(a)

2009-07-17 @ 10:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0