Pi och Yrris behandlade

Idag har massören,n apprapaten, kiropraktorn, laserbehandlaren och akupunktören vart här :) Hon kände igenom Pi och hon var väldigt fin sedan behandlade hon Yrroll, som ska behandlas igen om nån vecka :) Eftersom båda hästarna skulle behandlas red jag bara Pi lite innan.

För dig som undra hur gammal Pi är så är hon född 2000 och bara 9 år. Hon började inte tävla "regelbundet" förens för ett år sedan. Så hon är ännu yngre i kroppen. Så snacka om ponny med framtide för sig :) Men skulle jag låna ut henne ska ryttaren ridit minst msvb på B-ponny och msva på c & d ponny.

Nej nu ska jag laga blåbärs paj, för vi har plockat blåbär hela förmiddagen :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Menade du att ryttaren skulle ha ridigt både msvB och msva i både b-c och d kategorin?

Eller menade du antinge eller?=)

2009-07-30 @ 22:35:32
Postat av: sarah

Nej, jag menar som det står hehe. B-ponnyer kan man bara tävla msvb på. så är det en b-ponnyryttare ska den ha tävlat de, C-ponny och D-ponny ryttare ska ridit msva.



Men det är inget som säger att du har tävlat msva och är bättre än en ryttare som bara tävlar La. Men har några jag vet om hon stannar. :)

2009-07-31 @ 09:43:19
URL: http://ridsportsarah.blogg.se/
Postat av: Anonym

finns riktigt talang fulla tjejer i sverige som sitter på mindre bra hästar och har bättre känsla än, tex någon som köper fin ponny och tävlar upp men egentligen inte kan rida från början. det där tyckte jag var oproffsigt skrivet.

2009-08-01 @ 23:27:15
Postat av: sarah

Haha va? Det är ju precis det jag skrivit, läs innan du kommenterar!

2009-08-02 @ 07:33:07
URL: http://ridsportsarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0