Pioneer!

Fortfarande har det inte kommit någon avi så ja kan hämta ut mina stövlar! :( Hehe fast beställde dom ju i Söndags natt så de är väl inte såå konstigt. Men tror ni inte dom kommit till nästa vecka? VILL HA DOM NU!! Lovar att dom inte kommer passa, jag är ju en otursmänniska så är de bara!

För att bli på bättre humör lägger jag ut en bild på tävlingen i Älvdalen som var i våras. Haha jäklar vad de går bra för mig där alltså! (Ja jag vet att de hoppa typ 2-3 klasser lägre än vanligt men det är bra för dom, och skulle dessutom hjälpa bors!
Men då hade jag med mig båda hästarna eftersom de var både ponny och häst. I första klassen var det en LB + mountain horse cup. I själva klassen kom ja 4a. Alla red inom en halv sekund och de var flaggstart och mål så då kan man ju inte veta exakt, men i cupen vann jag dessutom. Sedan var det dags för div 1 om 2 där jag red nolla och laget kom 2a. så en andra placering med. Sedan var det Yrris klass som var en 1.10 där ja kom 3a. Vår andra omhoppning och första på regional tävling ;) Och nästa klass som var 115 så kom vi trea igen! :P

Så kom 1, 2, 3, 3 och 4a. Helt okej va?:P

d de blev en hel del priser. bla 5 rosseter och plaketter, schabrak, stigbyglar, longeringlina, massor med olika sorters salvor, svampar, schampo. Ibland är de kul med hederspriser alltså! roligare än att vinna en 100-lapp. Men det var betydligt roligare, bättre och mer användbart att vinna över 1000 spänn sist jag var i Älvdalen.

f Då var ja lite glad på mina bebisar. Även om jag ALLTID är de :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0