Ridsport ponny cup

Idag ska Pis sadel in på omstoppning så blir barbacka ridning ett tag framöver. Så jag ska ta tiden till vara och rida lite ponnybus-ridning. ;) Hon har ju gått rätt stora klasser ett bra tag nu så det är dags att släppa loss. Pi var verkligen fräsch i helgen. Hon kan vara lite rolig eftersom hon först kracha i msva, nästa klass vägra hon ut sig i msvb, nästa ute i La och sedan nollar hon msvb som dessutom var en ridsport ponny cup. Där brukar banbyggaren lägga lite högre svårighetsgrad. Dock var det oändligt många till omhoppning, motsatsen till vad de brukar.. Men a:1a är vår grej ;) hatar dock A.0or..

Nästa tävling på Pi blir i Borlänge. Då hoppar vi nog La/msva båda dagarna :) och Yrroll ska till avesta på meeting där de blir 2 eller 3 1.20 och en eller 2 1.30. Minns inte riktigt ;) Men helgen som kommer blir det första lediga helgen sedan sista April. Så tror nog det blir en miniweekend för hästarna ;) Eller Pi ska få vilan men får se hur jag gör med Yrroll. Han har haft sin vila nu som han fick efter storslamet i Älvdalen. Där vann vi både 1.20 och 1.30 och var tvåa i 115 :)

d
Pideli-Pi & Yrroll

Kommentarer
Postat av: Jennifer

SV: Det kan jag förstå det är jätte roligt där ;)

2009-07-13 @ 14:10:18
URL: http://jennifersumar.blogg.se/
Postat av: Carro

Är du där hela helgen?:) Tänkte komma förbi o fota då tänkte jag o kanske hälsa lite på Yllisen:)

2009-07-13 @ 17:00:33
Postat av: Sarah

Ja, lördag till Söndag, vi ska tälta där ;)

2009-07-13 @ 17:44:51
URL: http://ridsportsarah.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Hej förljt din blogg ett tag nu och gillar verkligen att läsa det du skriver och jag älskar verkligen dina fina hästar;P lycka till med tävlingarna! ;)

2009-07-13 @ 22:39:39
URL: http://jennifernilsmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0