RidsportSarah är målar-Sarah

Fan vad duktig jag är! Nu är båda kortsidorna färdigmålade + båda halva långsidorna. Jag har ioförsig inte målat allting utan ena kortsidan, halva långsidan och andra halvakortsidan var målade sen förut:p hehe. Men gud vad det är jobbigt att måla! har ont i handen nu, kommer nog få träningsvärk..

Eftersom solen ligger på så blir det skit varmt att stå mot en vägg.. Så kämpar på riktigt bra! Ska ringa och fråga mamma om jag får de där tränset om ja målar färdigt! ;) Det är faktiskt riktigt mycket att göra och hade en målarfirma gjort de hade de blivit flera tusen. Vad tycker ni,jag är helt klart värt de va?

sdf haha omhoppning ridsport ponnycup. Msva :)

vd 'omhoppning tror ja. Kolla oxern där bakom, Sa ju att de var maxat ;)

dsf LA

ssdKamel? Nä bara min söta ponny som tycker de är så roligt att få komma in på banan :P

s Pideli-Pi

Kommentarer
Postat av: Jennifer

sv: Ja verkligen! Det svider i plånboken :P

2009-07-15 @ 13:57:35
URL: http://jennniferhubinette.blogg.se/
Postat av: Jennifer

jaha, va roligt! Ja det kan jag göra :)

2009-07-15 @ 17:02:49
URL: http://jennniferhubinette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0