Samtal från ****** H***a ;)

Klockan 08.55 fick jag ett samtal, gissa vem de var ifrån? jo min pour favourit tränare! Läsare som följt mig vet nu vem det är men för er övriga kan jag berätta att det är Louise Haaga! :) skickade ett mail igår om hon visste någon storhäst till mig och vad jag sökte, då hon i våras sa att ja skulle prata med henne när jag ska ha en till. För oftast behöver man ju två hästar för att komma någonstans i ridsporten, säger inte att de är ett måste, för de är det inte. Men de är en bra förutsättning. Blir en häst skadad har du en annan du kan rida istället om det tex är en stor cup eller mästerskap.

ja i vilket fall som helst så väckte lollo mig och berätta att hon har en 6åring som gått 1.30, mycket bra. Väldigt lätt riden och "underbar" enligt Louise, går på tygeln av sig själv och väldigt lätt att reglera. Har verkligen framtiden för sig och dom hade tidigare begärt 250 000 för den, så den ligger däromkring. :) V. 33 eller 34 skulle den komma till skästa igen så då skulle ja höra av mig :)


Nu hoppas ja alla håller tummarna för Carro som kör upp!!! :D Lycka tiiiill! kanske ha en hästskötare?;) som kan köra mig på tävlingar m.m. :D eller?;) haha Fråga mig inte när ja ska ta körkort! Men jag vill ta det innan vintern!Får väl sätta igång nu..

Ikväll kommer filmerna!


Ser jag liten ut på min stora häst? Han är iaf bäst och han far runt med mig som ja vore en liten vante! Men han är absoluuuut bäst och mysigast!

Och Pi är med undebar och mysiig! Hon kämpar alltid och försöker göra sitt bästa! Frågan är bara mär ja ska behöva lägga ut min ögonsten på annons...

Kommentarer
Postat av: berit

skulle ni inte ha kvar pi?

2009-07-29 @ 12:16:17
Postat av: sarah

Vi får se om vi har råd :)

2009-07-29 @ 13:57:17
URL: http://ridsportsarah.blogg.se/
Postat av: Elin

2009-07-29 @ 15:28:02
Postat av: Jennifer

Hur gammal är Pi? :)

2009-07-30 @ 13:55:42
URL: http://jennifersumar.blogg.se/
Postat av: sofi

250 000kr!? Mycket pengar det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0