startlistorna ute.

nu har startlistorna kommit ut till meetinget nästa helg. Gud vad bra att dom är ute i god tid. Det är de få klubbar som är! Så ett plus där. Men ett stort minus är att dom har missat mig i uppstallningen(((?????????))) Blir man irriterad eller blir man jävligt irriterad! haha sånt där händer alltid mig! Och ja, som sagt, det gör mig så fruktansvärt irriterad ;)

Som sagt  var de ju terrängträning igår. Pi var verkligen skiit fin! Hon älskar de där! Dessutom var hon inte ens trött när vi hoppa bana. haha då blev man ju lite stolt!  Särskilt svettig var hon inte heller. JA de där ska jag göra snart igen! Ska prova yrrisen lite med.

Fick GANSKA bra startnummer den här gången. starta typ 40 av 60 några gånger. Men i 1.20 starta ja typ 27 av över 100 st. De är såå typiskt mig! otursmänniskan ;)

Kommentarer
Postat av: ina

haha fick samma överraskning när jag kollade listorna till meeting nästa helg redan igårkväll:) men uppstallningen kommer även där lite senare dock:/

2009-07-17 @ 14:40:06
URL: http://iinah.blogg.se/
Postat av: :)

Alltid trevligt när startlistor är ute i tid :)

Vart är det du ska?



Sen en helt annan fråga, och det är vad ditt långsiktiga mål är, alltså hur långt vill du komma innan din karriär är slut?

Är det liksom världseliten som lockar, eller vad? :D

2009-07-18 @ 16:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0