Uffe ist för john

Eftersom Hedemoras bana ligger under vatten blir John träningen flyttad till avesta. Eftersom det är bra mycket längre dit så får ja skippa den träningen och åka på Uffe träning med båda- För hade haft träning halv 8 till typ halv 9. Då kanske man e klar att åka hem 9. Så är det ca 1h och 45 min hem..

Men men det possitiva i det hela är väl att Pi får en ordentlig hoppträning :) Vi hoppade ju terräng i Torsdags men hoppade rätt små hinder för hennes skull. Och i förrgårr så hade jag markarbete. Iofs höjde jag ju upp oxern en del. Men tog de inte så många gånger. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag skulle då hellre träna för Uffe än John, så då blev det ju bra ändå. :)

2009-07-21 @ 22:20:09
Postat av: Hanna

Jag skulle då hellre träna för Uffe än John, så då blev det ju bra ändå. :)

2009-07-21 @ 22:20:44
URL: http://hannasvedlundstahl.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0