Sista dagen!

Nu har jag jobbat sista dagen på min APU plats som jag vart på i sammanlagt 5 veckor. Skönt på ett sätt att komma tilblaka till skolan men hade nog inte haft något imot att ha vart där några dagar till. Men ser ut som sommaren kommer tillbringas på detta ställe. Ej ridit idag, måste tillbringa mina vakna timmar med att plugga.. Då blir tyvärr ridningen lidande men de dör ju inte. Så länge de bli omskötta så är jag nöjd. Så har vart ute och mockat och så i stallet precis. Ska äta middag och sedan åka förbi OK och hyra en film, sedan sätta mig och plugga och invänta Andreas som just nu spelar match. Förhoppningsvis behöver ja inte plugga HELA kvällen!

Kommentarer
Postat av: ida

följa med ut idag?:)

2010-04-24 @ 14:47:03
URL: http://idagreek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0