Film

Här kommer lite film från igår. Jag är fortfarande otroligt nöjd över Yrroll i 1.30n. Min prestation var inget att hurra för men min snälla häst räddade mig alldeles för många gånger. De två peten som var på oxrarna var riktiga skitpet, han hann inte riktigt upp med bakbenen så då föll bommen. I första kombinationen tänkte han ju stanna men jag bad honom hoppa vilket han även gjorde men det blir ju såklart ett riktigt pet där. Efter det var det en kombination igen som var riktigt lång. yrroll som aldrig annars får plats i kombinationer hade det långt. Men såhär i efterhand undrar ja nästan om jag inte räknat HELT fel så det skulle vara 3? haha så illa är det.

Sedan något som jag är väldigt nöjd över med Yrroll. HANS GALOPP! Han har en väldigt bra galopp i 1.30n! Red på ett tredelat bett med rulle i mitten och han går riktigt bra på marken med det. Men blir lite svårt att få en förhållning.

Tänkte även visa en film från när vi red fram/av.

Kommentarer
Postat av: Isabella

De där såg riktigt bra ut, superfin häst!

2010-08-01 @ 18:39:13
Postat av: Lamia - Hästsport

Gud vad han är duktig :)

2010-08-01 @ 18:46:30
URL: http://lamiamichelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0