Full fart

just nu har jag det riktigt hektiskt kring mig. Har nog inte suttit ner och bara slappat någonting de närmaste dagarna.. Jobb tillsammans med tävlingar, ridning och skötsel av hästar, försöka hinna med pojkvän och vänner mm. jaa ni förstår. Men snart så åker jag iväg och då kommer jag bara SLÖA! Det jag är bäst på ;)

Imorgon blir det träning av Emilia på morgonen. Packning och tvättning resten av dagen där ja ävven måste fixa stallet. Sedan kanske jag ska hinna iväg på en hoppträning för mig själv. Torsdag kanske ja ska prova några hästar. Sedan blir det jobb fram till Söndag då jag tar bilen ner till sthlm efter jobbet. På måndagen drar ja vidare till cypern! Full fart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0