Fullt upp!

Lite dålig uppdatering nu igen! Hehe sorry. Idag har jag världens migrän men har äntligen fått i mig mina älskade Bamyl. Treo är helt värdelöst! Ska försöka ta mig ut och fixa iordning stallet, Yrroll tänkte jag klättra med och sedan rida mycket tempoväxlingar. Pi ska ut och gå lite konditionspass. Det har ju regnat nu så grusvägarna är ganska mjuka!Skönt! Måste även skicka iväg paketet till vinnaren av tävlingen, har inte hunnit det.. :/

Förutom att jag packar mina egna saker som jag ska ha till cypern så ska Pis saker smörjas och fixas då hon ska tävla på Söndag. Sedan ska även Yrrolls saker packas! Han ska bo borta i ca 1v.. Bäbis, hur ska han klara sig utan sina fruar? Dessutom får han nog det ganska tufft. Det är Lola som ska ha honom. Måste lösa det med hö också..

Imorgon ska jag vara på jobbet ca halv 7..

Osammanhängande nu, ja visst! Men jag har lite att göra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0