SM och vår dyra sport!

Sitter här med en kopp kaffe och tittar på SM sändninagrna från i Söndags. Myspys! :)
Vad har jag att säga om SM? Tycker synd om Kristina Warg. Tycker hon fått kämpa riktigt hårt iår. Men flytet kommer nog tillbaka snart. Hon har en fantastisk fin häst, eller alla är fina men gillar honom.

Amanda Gullström är en riktig förebild. Trots att hon är kvalad till youngrider SM väljer hon att avstå. Om det är av anledningarna att han var krasslig i våras vet jag inte. Men jag tror hon avstår pga av att hon inte hunnit rida 150 klasser än, vilket finalen går i. Hennes häst valence är en riktigt drömhäst! Hon har ett väldigt bra sätt att tänka kring träning och tävling av hennes hästar. 

Carro Kamensky- Vad finns det att säga. Hon är bäst.

Douglas - Finner inga ord här heller. Vilken fantastisk ryttare!

Sedan. Tänk vilken dyra hästar de har och rider runt på där inne. Vilken sjuk sport det här är egentligen?. Även om många köpt sina hästar "billigt" och utbildat själv så är det så mycket pengar kring utbildning, skötsel och tävling. 

bla har caroline utbildat sin häst själv, vilket även de andra i EM laget hade gjort.

Som Louise sa när vi tänkte köpa en unghäst. (som projekt) Tänk över vad du kan få för hästen och vad den kommer kosta dig under tiden du har den. Kommer du gå med vinst?
 
ojieg

En annan beundras värd ryttare! Zandra svensson.

Kommentarer
Postat av: Emilie Persson

Jag håller med, de är en sjuk sport.. Själv kan ja snåla som fan och inte vilja köpa en tröjja till mig själv för typ 500:- men sen till hästen är ju 500:- inget :P De kan man lägga på en huva utan problem..

2010-08-10 @ 09:52:55
URL: http://www.emiliepersson.se
Postat av: ulrika

Vad fin bloggen är! Och tack för reklamen! Hihi tyvärr vet jag inte hur man gör annars hade jag också kunnat haft det;P

2010-08-10 @ 10:53:34
URL: http://ulrikaasplund.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin bloggen blev! :)

2010-08-10 @ 13:54:27
Postat av: Becca

Fin blogg du har! =)

2010-08-10 @ 15:08:15
URL: http://beckyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0