Tuff vecka

Det har vart en riktig plugg-vecka för mig då jag har haft 3 prov. Har verkligen pluggat som en tok varje dag så det här lovet kommer verkligen perfekt! Skrev det sista och mest krävande provet idag och det gick väl helt okej.
Sitter och väntar på mamma nu som ska hämta vår bil på lagning (IGEN) och sedan handla, sen hem och rida i mörkret igen. Men ikväll ska jag ha en riktig godisdag. Ska köpa skit mycket godis och trycka i mig. Förtjänar det ;)

Hoppas ni som har haft lov den här veckan haft ett bra lov och att ni som har det nu utnyttjar det fullt ut! Det ska jag göra. Gissar att jag åker och rider lite bebishäst i veckan som kommer med. Kommer att komma en ny design i framtiden med, men ni får förmodligen vänta till mitten på Mars då en logga kanske vill klämma sig in på bloggen. ! :)


Kommentarer
Postat av: ebba

haha, ny design, det lät intressant ^^ :)

2010-02-27 @ 10:44:26
URL: http://brejjk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0