Dagens pass

Pi var fin idag. Dock lite springig. Det tillsammans med en tjock Pi blir lite för mycket dragkramp. Hon var inte alls med på noterna i början och en gång fick jag ta tag i henne rejält och då fick jag respons. Sedan funkade hon bra. red mycket 3 galoppsprång - två skrittsteg-galopp-trav och så vidare. I slutet kunde hon bära upp sig hel okej okej jag kunde rida med en lätt och mjuk hand. Har svårt för att lätta när hästarna är degiga i munnen. Ett problem jag måste ta tag i ordentligt.

Hann bar rida Pi och hon gick i 30-40 min. Bara ca 10 grader ute nu så man fryser knappt ;)

Y för någon vecka sedan

Kommentarer
Postat av: Maja

"Bara" tio minus?

Det var nollan när jag red igår, så jag fick till och med ta av mig jackan efter ett tag :O

2010-01-16 @ 10:23:14
URL: http://jagblirsnartvansinnig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0