dagens ridning

Har ridit igenom Y nu och han var riktigt fin! mamma kom ut och filmade och fotade med, men var fel inställning på så det syns ingenting.. :( men men. Körde ett ganska intensivt pass och han var alldeles vit av frost när vi var klara. Han känns prima så ska bli skönt att träna lite för Louise nu i helgen. Han ska gå markarbete på Lördag och sedan ska Pi gå hopp passet på söndagen. Ska ju ner till skästa åpå Onsdag så då vill ja inte att han ska gå hela helgen och dessutom tycker ja inte Pi är redo för att gå en intensiv hopphelg.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jo det är vad jag också hört av mina kompisar och dom är jätteglada att jag har honom nu då jag inte bara är en satsande hoppryttare utan också vill träna dressyr för att hoppningen ska kunna gå så bra som möjligt för mig och skrutten:D

2010-01-14 @ 17:17:28
URL: http://nilsmarkjennifer.blogg.se/
Postat av: Pim

Sv: Haha jag vet du är tyvärr inte ensam :P Men jag fattar inte hur du hinner eller så är jag inte tillräckligt effektiv bara ;D Aja haha det viktigaste om hästarna kommer väl :P

2010-01-14 @ 19:18:07
URL: http://pimkarlstroms.blogg.se/
Postat av: Warnmark - Tävling i bloggen -bloggen för dig & din häst

Sv; Åh vilket lyxigt schema :o. Så hade jag också velat ha det. På min förra skola var jag ledig på torsdagar men slutade fyra de övriga dagarna så det var inte jättebra.. Men samtidigt kunde man göra massa saker den torsdagen som man annars inte hann med så det var ju iallafall bra, haha :)

2010-01-15 @ 09:45:56
URL: http://warnmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0