Dags för smörjning

Nu har jag vaknat! Slockande direkt efter jag skriver det förra inlägget. och så 1½ timme senare vaknar jag! Snacka om att ja inte är van vid att träna hårt. Det passade mig väldigt utmärkt med att det inte var så mycket hoppning och dessutom körde Louise på väldigt hårt. Tror nog jag aldrig galopperat så mycket någon gång ;) hahah nejdå! Men för de andra kan ja tänka mig att dem hellre hade velat hoppa lite mer hinder. Även fast jag är helt slut och har skavsår överallt så är jag lika pepp för träningen imorgon. Inte för att jag vill att det ska gå bättre utan för att jag tycker det är så kul! Önska jag kunde rida för tränare varje dag!

Just nu kliar det i fingrarna för jag vill klicka hem massa hästsaker. Men måste verkligen hålla i pengarna! Har sådant shoppingbehov. Juste nu ska jag smörja utrustningen som blev väldigt äcklig av all svett! ;)

Kommentarer
Postat av: ulrika

haha hade gärna sovit när jag kom hem också! Fast om jag hade somnat hade jag aldrig kommit upp och hunnit ridit nella:P

2010-01-16 @ 16:31:50
URL: http://ulrikaasplund.blogg.se/
Postat av: IA

SV: Tackar :)

2010-01-16 @ 17:06:40
URL: http://missia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0