Det visste ni inte..

..Va?

* Jag har tävlat ponnygalopp och galoppen var typ mitt liv. Har ridit SM, på Strömsholm m.m.
* Jag har ridit grand prix i både ponnyhoppning och ponny galopp(båda på strömsholm). Båda gångerna gick det åt helvete. Mina hästar verkar inte gilla stället lika mycket som jag ;)
*Jag och pi har tävlat Fälttävlan och kom faktiskt 4a i DM ;)
*En gång när jag var liten så busa jag och min kompis med våra ponnyer i en hage, barbacka, utan hjälm och med grimma och Fidelie(galopp ponny) ställde sig på bakbenen och galoppera in i ett träd så ja flög av, (Det visste du inte va mamma?;)) hahah
*Jag hatar att rida ut( Blir jävligt tråkigt när man gör det typ varje dag).... Eller jag föredrar ridhus så att säga :P

Kommentarer
Postat av: Lina Renström

Hahah, gjorde du inte illa dig? :P

2010-01-17 @ 15:29:53
URL: http://linastraningsdagbok.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0