Hemma

Nu är jag hemma från skolan.. halv 5.. skit kul, det är kolsvart ute och mamma ska och leda gympa på friskis & sevttis så kan inte åka någonstans heller.. DAGS ATT TA TAG I KÖRKORTET! ;) Haha alla tjatar på mig men det är ju skönt att aldrig behöva köra! :D

Har föresten börjar "studera" tränings/tävlings psykologi. Tänkte nog dela med míg en del till er! :) Ska ladda upp filmerna ikväll. Är ju itne av bästa laget men det är nog lite roligare att se vad vi jobbade med! :)

I skolan läser jag numera specialidrott B och vi ska nu analysera en bok som innehåller någon del av träning. Tex anatomi, psykologi, fysologi, kost, träning, män vs kvinnor, idrott och pengar m.m. Jag valde psykologi eftersom jag nog behöver läsa på lite om mental träning. Just för att jag ska kunna prestera bättre på tävlingar!

Yrroll i Lördags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0