Ridpass nästa

Nu ska jag ut och rida! ska rida Yroll på graman. Han har vart riktigt fin i igångsättningen och jag kan bara tänka tillbaka till förra året vid den här tidpunkten, hur stel han var då. Han är det fortfarande, men inte alls i närheten!

Tror nog jag ska sätta på "KRUT-PI" gramanen också. Den hästen har ingen låg-växel längre ;) Men det är bra med pigga glada hästar!

Det är "bara" 8a minus vilket typ är varm efter flera veckor i -25. Och ni i stockholm klagar? ;) Men jag har det riktigt skönt som har egen gård, kan ju gå in och värma mig precis när jag vill. ska få mamma att filma idag!

Kommentarer
Postat av: Linnea

svar: tack :) ska bli roligt att följa dig med, lycka till med tävlandet 2010 :)

2010-01-03 @ 13:53:08
URL: http://llidholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0