Hårt jobb, regnig ridning

Idag har jag jobbat mellan halv 11 och halv 8 och det har vart sol och 25 grader hela tiden. När jag slutar kommer mörka moln på himlen, när jag ska ut och rida börjar det regna, jag går in igen och äter middag. Det slutar. När jag suttit upp på hästen börjar det spöregna. Så JA, jag har precis kommit in från ett blött ridpass! Eller okej, har precis kommit ur en varm dusch! Yrroll var fin, han blev masserad och så idag då equiterapeuten vart hemma. Så tur de bara skulle bli ett lugnt pass då! red cca 20-30 min i skritt och trav! Nu äter jag kräm och ska gå och lägga mig! haha. JA mitt liv är såååå roligt just nu! Ni som har 8-4 jobbet ska vara glada! Halva dagen är ju kvar när man slutar. Jag har HELA dagens uppgifter kvar när jag slutat och då är dagen slut!

Tänkte tävlingen skulle komma upp idag. Men skjuter på det till imorgon eftersom jag måste förbereda lite. Och imorgon börjar ja halv 12 så hinner på dagen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0