dagens

Yrroll är riden, eller det var två timmar sedan, vi var ute och klättrade, jag provade att rida med två nosgrimmor och äggbettet idag, fortfarande alldeles tung i handen, det blir ju inte bättre av att han fortfarande, efter 15 år, inte lärt sig att man ska öka takten vid smackning eller skänkling, nej han tar ett steg imorgon och ett nästa år om man inte är där och pickar på han hela tiden. När man arbetar med honom från marken blir man alldeles trött i munnen av alla smackningar:P Man får liksom kramp så mamma fick springa efter med pisken sist. Alltså stå brevis mig och vifta med den. Jag hade fullt i händerna av tömmarna (som är longeringslinor) hahha. Föreste, passade på att göra en vidioblogg idag, om jag kommer lägga ut den återstår att se. Inte riktning min grej och skämms bara för jag har gjort en, hahaha. Men filmade utsikten från berget och gjorde lite dagens outfit.

Någon som vill se?:P

Nu ska jag till tandläkaren och borra..

Men först, dagen i bilder.

Tränset

En mysig stor häst :)


Kommentarer
Postat av: Anna

jag vill se videon! (:

2010-06-22 @ 16:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0