Kämpar in i det sista.

Imorgon skriver jag som sagt sista provet för 2an! Så efter det blir det bättre uppdatering igen! Prioriterar bra betyg väldigt högt och då får helt enkelt bloggen stå tillbaka några dagar. Det lönar ju sig i slutet ändå, eller hur? Dessutom har jag min fina bror och hans underbara son här och då vill man ha lite tid för dem med!

Igår träna ullis Pi och det gick väldigt bra tycker jag! De hoppa några oxrar på upp till 110 så det kommer nog gå bra på Söndag eftersom de hoppat bana med några hinder på msv. Synd att Ullis inte var lite mindre för då hade jag låtit henne tävla Pi hela tiden så de kunde rida lite större klasser. (www.ulrikaasplund.blogg.se) Om ni vill besöka henne. Finns några filmer där från igår. Mina kommer snart också in. Men måste bli klar med pluggandet innan halv 4 då jag börjar jobba och sedan kommer ja inte hem fören halv 12 när jag slutat och har prov klockan 8 dagen efter. Men som sagt, hårt slit lönar sig ofta i slutet!

Kommentarer
Postat av: nea

sv; okej :) finns det ngn annons elr kan du skriva lite om henne? :)

2010-06-03 @ 22:12:08
URL: http://neakarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0