Yrolls planering

Har ni märkt att jag hela tiden stavar Yrrolls namn olika? Svaret på varför är att jag inte vet hur hans namn stavas? hahha alla har väl koll på vad ens häst heter. Men i mitt fall är det så att Yrroll heter olika överallt. Det var samma emd min Fidelie, hon hette Fidelie II på vissa ställen och Fidelie III på andra.

Men till vad rubtiken lyder. Så här tas Yrroll hand om efter tuffare träningar.

* Masseras på länd, manke och nacke.
* Linimenta/massera bak knäna
* Stretchar bakbenen rakt ut och under magen.
* "Morotstricket" Åt sidorna och mellan benen.
* Höj ryggen, genom tryck på skinkorna.
* Höj manken genom att trycka uppåt mellan frambenen.
* Dra och häng lite i svanen åt sidorna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0