kalllllabaliiiiiiik

som sagt händer det mycket på vår gård nu, en bil pajja, en ny köptes idag, det har borrats ett djupt hål ner i marken(runt 11 meter) eftersom vattnet har sinat bort i vår brunn. (hämtar vatten på macken till hästarna) nu är någon grävskopa här och gräver och HELA huset SKAKAR! Sedan har vi även en Bonde som är här och sågar ner halva vår skog :P hmm har jag glömt något? Ja!, Vår gård ser ut som ett HELVETE! Behöver jag nämna att gödselstacken är överfull eftersom det inte går att köra traktorn med kärran för att tömma dyngan. + att det står en container på gården full med hästskit som ett företag ska hämta någon gång?

Eftersom inte vattnet har funkat finns det ingenting att äta på dvs diskmaskin, slasken och bänken är full med disk. Hela mitt rum är fullt med smutsiga kläder eftersom det inte går att tvätta :P

Ja kalllllabalik är ordet!

Kommentarer
Postat av: ida

2010-03-17 @ 19:16:50
Postat av: ida

2010-03-17 @ 19:16:50
Postat av: ida

är de bosse som får ta smällarna eller?;) du+ jag + fika på måndag, och du har inget val:)

2010-03-17 @ 19:18:21
URL: http://idagreek.blogg.se/
Postat av: ebba

haha shit vilket jävla kaos :O

2010-03-17 @ 20:44:08
URL: http://brejjk.blogg.se/
Postat av: Linn Skjetne

Jaaa, vi har skrivit till varandra länge nu, kanske kan vi ses på någon tävling någon gång i livet också :D :D

2010-03-17 @ 21:48:08
URL: http://linnskjetne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0