Nu- Fixa för träning

Nu ska jag fixa Yrroll för att bege oss mot Gagnef/Bäckan/John Hickey träning. Egentligen har Louise pay & jump imorgon men det ska vi inte åka på så jag tar Yrroll för John idag.

Imorgon har jag en ledig dag och då ska jag gymma, tvätta och packa, fööööör på Freeedag drar jag och andreas till ett efterlängtat stockholm för stor shopping! Sparat sedan Januari för det här. hahah. Ska slinka in med att inte en hästpryl ska få finnas i mina kassar, så blir bara att skämma bort mig själv. Och på söndag fortsätter Andreas vidare ut till havs för kryssning med hans hockeylag. Jag åker hem till Leksand igen själv, tråkigt.

BTW Är vi lediga nästa torsdag och fredag? hmm..




kameran följer mig troget.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

jag tänkte fråga hur du får bildläkarna undermeny jag får dom bara över :( skulle va snällt om du orka svara med om du inte vill så gör det inget :P

2010-03-24 @ 19:40:41
URL: http://sternlind.blogg.se/
Postat av: lovisa

sv: Haha tävlade bara lokalt på min C-ponny så från tävlingssammanhang tror jag inte att du känner igen mitt namn ;) Storhästen regionalt

2010-03-24 @ 23:20:53
URL: http://lovicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0