Populära Louise Haaga

Haha hade hoppats på att jag skulle få rida några intensiv träningar efter de två tävlingarna jag har kvar i April, men det är fullt. Liksom för att stanna upp och reflektera lite över starten på säsongen. Kommer ha ridit 4 tävlingsdagar då och redan efter andra tävlingen har utevecklingen vart mycket framåt. 

Dock så är elitsatsningen igång ända till Juni men hade velat ridit flera dagar i rad men alla kurser är ju fulla. Louise är ju en otroligt populär tränare och de flesta som ridit för henne gillar henne och rider igen. Hoppas jag får rida någon kurs för Pether, han har ju börjat ta upp sin egna satsning och siktar på VM så vi får se hur det blir med det. Annars tror jag nog Louise kommer ta en sväng upp hit till Leksand, eller så får jag helt enkelt åka ner och ta privatlektioner för henne. Kanske vill Lola följa med? ;) Eller Emma D eller någon annan? Jaja en bit kvar, nu ska jag fokusera på markarbetet hemma och fokusera på kommande tävlingar. :)

1.20

Kommentarer
Postat av: Lina

Sv; Ja jag både tävlar för Skästa och står uppstallad där och har även jobbat för Louise :)

2010-03-21 @ 16:50:22
URL: http://linaw.blogg.se/
Postat av: lola

ja men det gör vi :) vore kul :)

2010-03-22 @ 11:43:54
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0