Utvärdering

Före tävling - Tycker det var väldigt dåligt att ryttarmeddelandet var slarvigt skrivet, att det inte fanns någon kontaktperson( vet att jag tjatar) och att de inte svarade på mail.

Under tävling
Sekretatriat . Mycket trevlig personal som dock inte hade koll på allt, men det är omäjligt om man är två st.
Parkering - Från det håller vi kom fanns inga skyltar så vi körde helt fel, nu när det var få startande kunde man stå nära ridhuset, imorgon vet jag inte hur det kommer sluta då det är ont om parkering med närheten till allt.
Cafeteria m.m. - Det dåliga är att cafeterian inte finns i anslutning till ridhuset, men det får man ha föreståelse för när de håller på att bygga helt nytt ridhus. Tycker dom hade det vanliga, tänkte dock inte på om det var någon "bra"mat. Den äter ändå inte jag utan jag får i mig max en korv eller toast.
Toaletter - Finns en enda "normal" toa på anläggningen, den får bara användas av funktionärer. Annars fanns det två bajamajjor utan både vatten eller sprit att tvätta händerna med.
Framridning/framhoppning - Tycker de gör de bästa av situationen när det är kallt och snö. ridbana att rida fram på och ridhus att hoppa fram i. Tyckte funktionärerna på tävlingsplatsen var väldigt trevliga och duktiga, dock "visste" de inte om mig så ja fick stressa på framhoppningen då D-ponnyerna börjt komma in före mig för dom hade ingen avd b lista. Men dom var riktigt snälla och bad om ursäkt och så. + på dem!
Tävlingsbanan - Tyckte det var bra banor med fina hinder, underlaget var helt okej och ridhuset är fint. Kan nog bli en bra tävlingsanläggning i framtiden, med lite träning ;)

Överigt - Generellt helt okej tävling.Kanske inte håller nationell standard, men det var ju bara regionalt nu. Dessutom håller de som sagt på att bygga upp den anläggningen och det kan nog bli riktigt bra senare!

Av 10 + får de 5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0