Saker händer!

Nej nu är det lite dålig uppdatering på mig va! Men Yrroll blev iaf skodd idag och ska ut och skritta honom strax sedan ska även Pi gå ett lite tuffare pass. Imorgon kanske ja åker till till Västerås och rider en häst? På Torsdag kommer LI som ska gå igenom Yrroll, på Lördag ska Pi tävla igen och på Söndag åker vi ner till Västerås och på Måndag är det Strömsholm för Yrrolls del. Ja jag har lite igång. På det ska även tilläggas att jag har sisådär 5-6 prov?:P Sedan fyller jag även år snart. om mindre än två veckor faktiskt!! :)

Kommentarer
Postat av: Emilianfatima

I like your website. Good job.

2011-09-28 @ 09:54:53
URL: http://emilianfatima.bloghandler.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0