Tävlingar idag. Jag är på läktaren.

Idag ska jag iväg och titta på lokala tävlingar i insjön. En häst som jag vill se sen så ska även Ullis hoppa sin unghäst hon utbildar. :) så hejjar på dem! Just det, ni kanske vill se filmen från igår?? Den är väldigt dålig då kameramannen verkligen suger på att filma. Men man ser när jag hoppar 1-4. Det sjuka är att jag tyckte jag red så bra! :P Men måste bara få lägga in att jag har verkligen en prins till häst som förmodligen har ont någonstans men ändå hoppar!! Hur många hästar gör de? Pi skulle aldrig göra det! :P Det kan ju ha vart underlaget men konstigt att han skulle göra samma sak två tävlingar i rad. Sedan är han ju svår att styra helt plötsigt.


Kommer lägga upp massa fina bilder på PI och Ullis sen, om det är tillåtet att ta dem, måste kolla det först!


Kommentarer
Postat av: Lina

självklart vill vi se filmen! bra att du märker att något är fel med din häst. tycker vissa människor ofta inte tänker på detta om hästar ex. börjar stanna plötsligt

2010-05-15 @ 09:48:59
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html
Postat av: Gabriella

Hoppas att ni hittar felet! Jag vill se filmen! :)

2010-05-15 @ 10:04:52
URL: http://gabriellabramstedt.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag har lite bilder på Pi & Ulrika från Leksand om du vill ha dem är det bara att maila [email protected] :)

2010-05-15 @ 12:58:26
URL: http://asmedhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0