Yrrol är inte fräsch

Hej på er! jag är precis hemma från tävlingarna i Falun och har tråkiga saker att berätta. Yrroll verkar nämligen inte fräsch..

Har ju sagt det ett tag nu att något känns konstigt men kan inte sätta fingret på vad det är. Jag vet fortfarande inte. Men idag tittade Louise på mig när jag red och hon sa direkt när jag valt att utgå att vi måste kolla upp honom nu, någonting är inte rätt. Kan inte beskriva hur han hoppar men det är inte alls som han brukar! Han ligger super på hindren och jag tror vi ska vara felfria men baken hänger liksom inte med. Han hoppar som en anka och är svår att styra.. Så på Torsdag ska han kollas upp av vår duktiga massör. vi försöker även få tid så snart som möjligt på en klinik. Jag har en känsla av att det kan sitta i munnen.

Det här började för kanske någon månad sedan men det var i Gävle som jag verkligen ifrågasatte vad det var för fel, för då var han likadan. Men eftersom han kan vara lite slarvig ibland tog jag det lungt och nu hade han ju inte tävlat på en månad och jag vet ju inte om det handlar om att jag börjat rida dåligt. Men idag blev det verkligen defenitivt. För av 5 hinder rev han alla utom ett. Och det kunde vart en super runda för vi låg så bra på allting. Han är bara för underbar som hoppar och vill göra sitt bästa ändå! Underbara Yrroll.

Självklart har vi strykit honom till tävlingarna som är imorgon. Om det är något allvarligt vill vi ju inte göra det värre!

Kommentarer
Postat av: Lina

hoppas ni hittar vad det är

2010-05-14 @ 19:01:33
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html
Postat av: ulrika

Tråkigt:/ Men igentligen är det ju bra om man hittar nått fel så man vet vad det berodde på det..



Och just det! Här är några bilder på pi och mig från leksand. Hitta rätt många:)

http://picasaweb.google.se/li.sjostrand/LeksandRegHopp9Maj#



2010-05-14 @ 22:03:49
URL: http://ulrikaasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0