Snabb som ljuset.

Har typ satt en raket i rumpan. Kom hem för en timme sedan och har redan mockat hela stallet, tagit in hästarna, tvättat Don och Ys ringorm, bytt vatten, gett dem lite hö och sopat stallet =) Racerfart på mig! Hade tänkt skritta Pi och Yrroll med men det töar verkligen ute nu och de har varken broddar eller snowpads så blińt nå!

Anledningen till att jag skyndade mig så var för att jag tänkte hinna med mamma ner till Leksand igen när hon skulle åka till jobb nmr 2 men överskattade min förmåga ;) Så nu har jag en väldigt lång och ensam Fredagskväll framför mig. Mamma jobbar, Andreas jobbar, jag helt ensam i ett mörkt hus. Kan inte bli värre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0